Še dva nova tipa

Po limuzini se slovenskim kupcem predstavljata še dva preostala tipa, kombilimuzina in karavan. Po dveh desetletjih se tako na slovenske ceste vrača tipo, s katerim imajo Italijani velike prodajne načrte.

Tipo se po dolgem času vrača v najbolj konkurenčni razred.
Tipo se po dolgem času vrača v najbolj konkurenčni razred. 

Kombilimuzinski petvratni tipo v dolžino meri 4,37 metra, v širino 1,79 metra in v višino 1,50 metra, medtem ko je tipo SW za okroglih 20 centimetrov daljši. Oba odlikujeta tudi prostorna prtljažnika in nizek nakladalni rob.

Motorna paleta vsebuje znane motorje. Na voljo sta dva dizla, 1,3-litrski MultiJet II s 70 kW (95 KM) in 1,6-litrski MultiJet II z 88 kW (120 KM), ki je na voljo tudi v različici Eco, ter 1,4-litrski s 70 kW (95 KM), 1,4-litrski T-Jet z 88 kW (120 KM). Obenem bodo kupci izbirali še med tremi menjalniki. Možna bo kombinacija petstopenjskega ročnega menjalnika za motor 1.3 MultiJet II, vsi ostali so serijsko povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, za najmočnejši dizel pa bo na voljo še samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Osnovna cena kombilimuzinskega tipa v Sloveniji znaša 10.990 evrov, za dodatnega tisočaka pa bo na voljo tudi karavan. DG


Najbolj brano