Dacia in avtomatski menjalnik

Prav ste prebrali. V roke smo dobili dacio s skoraj avtomatskim menjalnikom. V resnici gre za ročni menjalnik z robotizirano sklopko. To je cenejša rešitev, namenjena bolj potrpežljivim voznikom. Pa saj dacia tako ali tako ni namenjena hitrim in nervoznim vožnjam ...

Dacia sandero je ena cenejših možnosti na našem trgu.
Dacia sandero je ena cenejših možnosti na našem trgu. 

Romunska prodajna uspešnica se je dodobra zasidrala tudi v srca, garaže in parkirne prostore pri nas. Sandero je najbolj dostopna različica romunske nizkocenovnosti in če smo pošteni in nezahtevni, mu nič bistvenega ne manjka. Za dnevne potrebe ima vsega dovolj, zmore dovolj udobno prevažati pet, tudi višjeraslih potnikov. Suvereno in brez strahu požira cestne luknje in je cenovno tako dostopen, da ne preveč motijo niti slabši materiali v notranjosti in slaba izolacija kabine, ki spominja na dobra stara devetdeseta leta.

Za kanček prestiža je v testni dacii poskrbel že omenjeni polavtomatski menjalnik. Zadeva zahteva malce privajanja, še posebej, če v dacio stopiš s kakega nemškega dsg natančneža. Menjalnik ima v bistvu vzgojno funkcijo, saj voznika prisili k preudarni vožnji in tako rekoč zenovskem odnosu do pospeševanja. Če ste neučakani, vas dacia kaznuje z živčnim pokašljevanjem. Namenjena je skrajno racionalnim potrošnikom, ki za prevažanje ne želijo zapraviti preveč denarja, ob tem pa se zadovoljijo tudi z malce manj tehnologije in udobja. Pa tudi umirjenim voznikom, ki se jim nikoli, ponavljam nikoli, nikamor ne mudi in vsem, ki se jim zdi v redu, da 0,9- litrski mlinček z lahkoto spije več kot sedem litrov.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 898 ccm/66 kW, izpust 109 g/km

> Poraba na testu: 7,2 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 175 km/h, v 13,8 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 8.892 evrov

> Cena testnega vozila: 10.990 evrov

> Več podatkov:

www.dacia.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano