Julija za v Alpe

Prvi Alfin križanec, ki so ga včeraj predstavili slovenski javnosti, je ime dobil po prelazu Stelvio v italijanskih Dolomitih. V praksi je povišana nova giulia, s katero si deli podvozje in motorno paleto, ter precejšnji del notranje oblike.

 Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.
Na voljo bo tudi štirikolesni pogon.  

Stelvio je za razliko od bolj masivne konkurence pravi lahkotnež. Slabih tristo bencinskih “konjičev” ali močnih 210 dizelskih “konjev” poganja zgolj dobrih 1600 kilogramov neto teže, kar pomeni, da je Stelvio eden od lažjih predstavnikov v svojem razredu SUV. Pri tem gredo zasluge predvsem rabi lahkih materialov, kot so karbonska vlakna in aluminij. Pri stelviu so se italijanski inženirji poslovili tudi od ročnega menjalnika. Tako je prestavljanju namenjen zgolj osemstopenjski samodejni menjalnik, ki pa svoje delo opravlja odlično in je eden večjih adutov avtomobila. Za zdaj sta na voljo bencinski dvolitrski in 2,2-litrski turbodizelski motor. Kmalu bosta na voljo šibkejša bencinska (200 “konjev”) in dizelska (180 “konjev”) različica, pri čemer bo slednja na voljo tudi z le dvokolesnim pogonom. Cena vstopnega modela (2.2 jtd) je 34.990 evrov. DG


Najbolj brano