Cilja na premijski razred

Nova micra močno odstopa od svoje predhodnice, ki ni bila ravno pogodu evropskemu okusu in je izzvenela tudi v slabših prodajnih številkah. Nova micra, ki se spogleduje s premijskimi malčki, je poleg inovativnega oblikovanja in večjih mer dobro založena tudi z infozabavnimi in asistenčnimi sistemi.

Nova micra je inovativno oblikovana in tudi večja.
Nova micra je inovativno oblikovana in tudi večja. 

Micra bo v Sloveniji sprva na voljo z 1,0-litrskim atmosferskim bencinskim motorjem in 0,9-litrskim turbobencinskim motorjem ter 1,5-litrskim turbodizlom, pozneje pridejo tudi močnejši motorji. 0,9-litrski turbobencinski motor bo pozneje na voljo tudi v kombinaciji z menjalnikom CVT. Za najcenejšo micro z 1,0-litrskim bencinskim motorjem in opremo visia bo treba odšteti vsaj 12.700 evrov, enako opremljena micra z 0,9-litrskim turbobencinskim motorjem bo stala najmanj 14.000 evrov, dizelska pa najmanj 15.500 evrov. Slovenski uvoznik računa, da bo letos na slovenske ceste zapeljalo 150 novih tovrstnih modelov. DG


Najbolj brano