Eleganten in zmogljiv

Angleški raziskovalec je od prve generacije prehodil dolgo pot. Od čisto delovnega stroja do orodja za zbujanje zavisti. Najnovejša generacija je še bolj elegantna in gosposka, a ko je treba, se discovery spremeni v zmogljivo delovno žival.

Discovery je odlična izbira za uglajene in malce manj uglajene 
priložnosti.
Discovery je odlična izbira za uglajene in malce manj uglajene priložnosti.  

Največja novost pri novi generaciji je prihranek na teži, ki znaša 480 kilogramov v primerjavi z upokojenim modelom četrte generacije, saj je kar 85 odstotkov drobovja izdelanega iz aluminija. Pri Land Roverju so se še odločili, da zaradi drage zasnove in težav s korozijo pri novem modelu ne bodo uporabili deljivih zadnjih vrat, ki so bila sicer precej priljubljena med ljubitelji piknikov, so pa zato poskrbeli za aluminijasto polico, ki se zloži v dno prtljažnega prostora.

V notranjosti voznika in potnike razvajajo vrhunski materiali, pregledno delovno okolje in izjemno napredna multimedija z vsemi pripadajočimi elementi, ki jih poznamo iz modela RR in RR sport. Za še boljšo uporabniško izkušnjo so vgradili kar devet USB vmesnikov, na wifi točko pa se lahko poveže kar osem telefonov oziroma uporabnikov, za aktivno varnost med vožnjo pa skrbi dvanajst sistemov.

Motorno paleto sestavljajo dva dvolitrska dizelska štirivaljnika s 132 in 176 kilovati, trilitrski bencinski V6 z 250 kW (340 KM) in trilitrski turbodizel, ki razvija zadovoljivih 188 kW (254 KM). Pri nas je discovery na voljo s štirimi paketi opreme, cena osnovnega pa znaša nekaj več kot 52 tisočakov.

DG


Najbolj brano