Češki standard se zvišuje

Škoda je po nekaj letih rahlo prenovila rapida in že pošilja na slovenski trg, kjer je že nekaj let najbolj priljubljena prav različica spaceback. Rapid, ki med kupce prenovljen pelje v obeh izvedenkah, je bogatejši predvsem navznoter.

 Rapid je oblikovno najbolj racionalna škoda. In taki so tudi 
ciljni kupci.
Rapid je oblikovno najbolj racionalna škoda. In taki so tudi ciljni kupci. 

Sprednji del je pridobil opazen zapis LED dnevnih luči, nova je podoba odbijača in meglenk, za doplačilo so zdaj na voljo tudi biksenonski žarometi. Skupaj z biksenonsko tehnologijo uporabnik pridobi tudi sistem za aktivno oziroma samodejno upravljanje snopa žarometov, kar bo brez dvoma dobrodošel dodatek za vožnjo ponoči. Potniška kabina prinaša nekaj novih materialov, oblikovne osvežitve je bila deležna armaturna plošča, katere sredinski del po novem gosti tudi 6,5-palčni zaslon na dotik.

Škoda je v zgodovino poslala 1.2 TSI motorje, ki sta jih nadomestila litrska trivaljnika s 70 in 81 kW, dodatno je na voljo še 1,4-litrski TSI z 92 kW in dva dizla, 1.4 TDI s 66 kW ter 1.6 TDI s 85 kW.

Tudi v prihodnje bodo kupci izbirali med štirimi paketi opreme (easy, active, ambition in style), ki vsak po svoje prinaša dolg seznam dodatkov. Rapid, tako v eni kot v drugi karoserijski izvedbi, ima enako osnovno začetno ceno, ki znaša 11.860 evrov, pri izbiri drugih kombinacij pa se cena med njima nekoliko spreminja. Samo letos se je za rapida odločilo okrog 500 kupcev, kar pomeni, da bodo z lahkoto dosegali letno povprečje nekaj več kot 800 vozil.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano