Zanesljiv in večen kombi

Če je nek avtomobil na trgu že več kot 70 let in ga za povrh sestavljajo Nemci, lahko pričakujemo precej dolgočasno obliko, a hkrati zanesljiv in večen izdelek. Takšnega, kot smo imeli priložnost preizkusiti, bodo veseli tako prevozniki kot obrtniki in vozniki s številnimi družinami.

Nemška kakovost je opazna že na daleč.  Foto: Darjan Gorela
Nemška kakovost je opazna že na daleč.  Foto: Darjan Gorela

V primerjavi s prejšnjo generacijo transporterja pretirane oblikovne revolucije ni. Niti v njegovi notranjosti, kjer so prostor našli nekateri že znani elementi iz ostalih Volkswagnovih novodobnih modelov. A se še vedno lahko pohvali z izjemno prijetnim voznikovim delovnim okoljem, v katerem bo le redko kdo nergal nad tem, da ne najde pravega položaja za volanom. Transporter je prvenstveno delovni stroj, ki je namenjen čimbolj nestresnemu prevozu potnikov od točke A do točke B ter njihovi prtljagi, ki je lahko brez težav tudi malce bolj nadstandardnih mer.

S štirikolesnim pogonom nepremagljiv

Transporter pri vožnji ponuja bolj avtomobilske kot pa kombijevske občutke, k čemur pripomore solidno komunikativen volanski mehanizem ter dovolj udobno (a ne preveč pozibavajoče se) podvozje. Pri tem zna slednje precej dobro požirati tudi malce bolj grobe cestne neravnine. Skupno oceno dodatno nadgradi presenetljivo suveren 150-konjski turbodizelski agregat, ki navdušuje z izjemno vzornim delovanjem, solidno porabo goriva in precejšnjo voljo do življenja že pri dokaj nizkih motornih vrtljajih (pod 1500).

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1968 ccm/110 kW, izpust 170 g/km

Poraba na testu: 8,3 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 179 km/h, 12,2 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 30.412 evrov

Cena testnega vozila: 44.135 evrov

Več podatkov: www.volkswagen.si

Je pa obenem dovolj eksploziven tudi med avtocestnimi ekskurzijami, zaradi česar se lahko zgodi, da se boste zaradi solidne zvočne zatesnjenosti kabine kaj hitro zalotili, kako ste se povsem nehote prelevili v “divjaka v dostavniku”, ko boste ob 2300 motornih vrtljajih brzeli s hitrostjo 140 km/h. Za piko na i poskrbi štirikolesni pogon, ki zagotavlja prevoznost v skoraj vseh vremenskih razmerah.

Komu je namenjen?

Namenjen je družinam, ki se ne menijo za kontracepcijo, prevoznikom, ki dajo veliko na kakovost in varnost, ter obrtnikom, ki poleg prostora potrebujejo tudi sedeže za zaposlene. Veseli ga bodo tudi vsi, ki imajo radi veliko prostora, veliko preglednosti in dražjo vinjeto.


Najbolj brano