Rokenrol za vse generacije

Preizkusili smo najbolj verjetnega naslednika legendarnega golfa. T-roc sicer prihaja na trg z nekajletno zamudo, a glede na optimizem pri Volkswagnu se mu obeta odlična prodajna prihodnost.

T-roc  bi lahko glede na napovedi kmalu spodnesel legendarnega 
golfa.
T-roc bi lahko glede na napovedi kmalu spodnesel legendarnega golfa. 

T-roc v dvobarvni kombinaciji, ki bo skušal nagovarjati tudi mlade, je vsekakor Volkswagnov posebnež. Najprej zaradi dejstva, ker nosi povsem neobičajno oznako za nemško znamko, v nadaljevanju pa se njegova zunanja podoba precej odmika od ustaljene tradicionalnosti, ki so jo še nedavno njihovi oblikovalci močno zagovarjali.

Zabaven na pogled in med vožnjo

Že prvi vtisi med vožnjo potrjujejo slutnje, da gre za zabaven avtomobil. Kombinacija štirikolesnega pogona in 150-konjskega dizla zagotavlja vožnjo kot po tirnicah in premagovanje večjih naklonov. Elektronika pa lahko pomaga tudi na pesku, blatu in pri nadzorovanem spustu. Zabavno.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1968 ccm/110 kW, izpust 132 g/km

Poraba na testu: 5,8 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 200 km/h, 8,7 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 26.223 evrov

Cena testnega vozila: 30.250 evrov

Več podatkov: www.volkswagen.si

Štirikolesni pogon 4Motion je serijski ob izbiri dvolitrskega dizelskega motorja s 110 kilovati moči in 340 Nm navora. Motor ponuja hitra pospeševanja, doseganje visokih hitrosti in po drugi strani, ob dovolj nežnem pritiskanju stopalke za plin, tudi nizko porabo goriva. Izbira samodejnega menjalnika avto podraži za približno dva tisočaka.

Komu je namenjen?

T-roc bo razveselil vse ljubitelje nemške strogosti, ki pa je omehčana z nekaj barvitosti in živahnosti ter prijazna do ljudi s težavami v hrbtenici. Še vedno je pravi Volkswagen, a malce manj nemški in malo bolj evropski.


Najbolj brano