Podjetni Koprčani v oddaji Štartaj, Slovenija!
Istra
27. 09. 2016, 14.43
, posodobljeno: 03. 11. 2017, 11.42
Na POP TV sredi oktobra prihaja nova oddaja Štartaj, Slovenija!, ki bo dala priložnost za preboj na slovenski trg 12 slovenskim mladim podjetjem, med njimi pa so tudi tri primorska: Gorki chili, Urban planty in Barba sol.
SLOVENIJA
> Prva oddaja bo na POP TV na sporedu 16. oktobra ob 17.55. Povsem nov format oddaje bo ob nedeljah predstavil zgodbe dvanajstih slovenskih podjetnikov ter njihove izdelke, ki so od včeraj naprodaj na posebnih prodajnih policah v slovenskih megamarketih Interspar.
Voditelj oddaje bo Matija Goljar, pobudnik podjetniškega peskovnika Ustvarjalnik, v katerem mladim svetuje in jim pomaga na poti od ideje do izvedbe. Izdelke dvanajstih ustvarjalcev bo na zabaven in kreativen način preizkušal sovoditelj Aleš Novak.
Najbolje prodajani izdelek bo razglašen za hit produkt leta 2016, podjetje, ki ga proizvaja, pa bo nagrajeno s šestmesečno ekskluzivno pogodbo s Spar Slovenija in medijsko podporo POP TV.
Med 12 podjetji, ki sodelujejo v projektu, so tudi tri primorska, vsa tri koprska. Podjetje Gorki chili, ki ga vodita Igor Tavčar in Rok Iglar, se predstavlja z družinico čili omak različnih stopenj pikantnosti. Podjetje Barba sol, ki ga zastopa Davor Podbevšek, ponuja sol z okusom, Anej Sirk iz podjetja Urban Planty pa se na trg prebija z oblikovalsko dovršenim urbanim vertikalnim vrtičkom in inovativnim lončkom iz jute.
Ostali sodelujoči v prihajajoči oddaji so: Le potica (Janja Štrumbelj), Zulu Zion (Miha in Dijana Rolc), Nelipot (Simon Oblak in Tina Štrubelj), Tattoo care (Jasna Grbič), 20 chocolate (Sebastjan in Martina Kalinšek), Pivo Knap (Renee Vozelj), Mimice (Marysia Szmatuła Černe), Less game (Aleksandr Starovojtov) in Smart turn system (Miha Kovač in Rok Upelj).
Spletno uredništvo
Preberite še:
Vražji sadeži in pekoče omake zasvajajo Primorsko
Nova trgovska in gostinska ponudba v mestnem središču
Koprčani na Kickstarter s stojalom za urbano vrtičkarstvo