Sedanje stanje v Piranu ne omogoča večjih sprememb

V torek in danes so na piranski občini v okviru priprave celostne prometne strategije občine izvedli še javni razpravi v Piranu oziroma Portorožu. Na njih so predstavili nabor 26 konkretnih ukrepov z različnih področij, po oceni Mateja Dobovška iz družbe Lineal pa je večina občanov za spremembe, ki pa naj bodo premišljene.

Sedanje stanje v Piranu ne omogoča večjih sprememb, pač 
pa bo občina morala prej zagotoviti dodatne parkirne zmogljivosti na obrobju mesta, pravi Matej Dobovšek iz družbe 
Lineal. Foto: Nataša Čepar
Sedanje stanje v Piranu ne omogoča večjih sprememb, pač pa bo občina morala prej zagotoviti dodatne parkirne zmogljivosti na obrobju mesta, pravi Matej Dobovšek iz družbe Lineal. Foto: Nataša Čepar

PORTOROŽ > "Če smo v prvi fazi, to je pripravi strategije, govorili o analizi obstoječega stanja in o neki viziji, smo zdaj v drugi fazi že povsem konkretni," je po skupno četrti javni razpravi, ki je danes potekala v sicer ne najbolj množično obiskani dvorani Krajevne skupnosti Portorož, poudaril Dobovšek.

Rezultat njihovih prizadevanj je med drugim nabor 26 ukrepov, razdeljenih po zvrsteh prometa, ki so jih občanom predstavili v tem tednu. Kot je ugotavljal predstavnik Lineala, je v samem mestu Piran tematika številka ena parkiranje. Pri tem je v zvezi s torkovo razpravo v Piranu ocenil, da je večina občanov za spremembe, ki pa naj bodo premišljene in opremljene z neko analizo.

Kot je pojasnil, sedanje stanje v Piranu ne omogoča večjih sprememb, pač pa bo občina morala prej zagotoviti dodatne parkirne zmogljivosti na obrobju mesta. V igri za lokacijo garažne hiše sta v prvi vrsti območji Fornač in osnovne šole. Ob tem pa bo treba delati tudi na izboljšanju logistike na relaciji med središčem in obrobjem mesta.

Na današnji razpravi so krajani med drugim izrazili skrb nad razvojem podeželja. Kot je zagotovil Dobovšek, so tudi za to območje predvideli kar nekaj ukrepov. Tako je denimo predviden ukrep prevoza na klic oziroma neke vrste javne taksi službe, ki bi se je posluževali predvsem starejši. Prav tako so predvideli tudi izgradnjo avtobusnih postajališč ter kolesarske poti, tudi v povezavi s turističnimi produkti podeželja.

Kot že nekaj krat na predhodnih javnih obravnavah so krajani tožili nad manjšimi nevšečnostmi, ki bolj sodijo v kontekst sprotne sanacije kot pa petletne strategije.

A to Dobovška ne moti. Kot je povedal, imajo podobne izkušnje tudi na drugih občinah, pri čemer si vse pripombe vestno beležijo. "Ko zberemo neko množico osebnih pogledov, se sestavi nek širši mozaik, iz katerega potem črpamo tudi samo vsebino," je dodal.

STA


Najbolj brano