Začeli postopek za izbiro izvajalca, ki bo dokončal novi kamionski vhod

Uprava Luke Koper je sprejela sklep o začetku postopka oddaje javnega naročila za izbor izvajalca dokončanja novega Serminskega kamionskega vhoda. Odločitev je bila sprejeta na podlagi zagotovila po sestanku med predstavniki občine Ankaran in ministrstva za infrastrukturo pred dvema tednoma, da bodo vpletene strani do poletja rešile vprašanje lastništva parcel na trasi novega vhoda.

Načrt dodatnega kamionskega vhoda v Luko Koper
Načrt dodatnega kamionskega vhoda v Luko Koper 

KOPER > V Luki Koper so začeli s pripravo razpisne dokumentacije in drugih dokumentov, ki so potrebni za čim prejšnjo objavo razpisa.

Luka Koper je že leta 2007 pridobila gradbeno dovoljenje za cestno navezavo na vhod Sermin, ki je predviden tudi v državnem prostorskem načrtu za pristanišče v Kopru. Del cestne navezave, večji del cestnih nasipov in viadukt čez tire so že zgrajeni, zaradi deponije gradbenih odpadkov na trasi novega vhoda pa gradnje ni bilo moč nadaljevati, zato so jo leta 2009 predčasno zaključili. “Luka Koper je s podjetjem, ki je omenjeno lokacijo uporabljalo za predelavo gradbenih odpadkov jeseni 2016 dosegla dogovor o umiku, vendar je potrebno za dokončanje del pridobiti tudi gradbeno dovoljenje za postavitev objektov za potrebe mejne kontrole z nadstrešnico, za kar Luka Koper potrebuje pravico gradnje s strani lastnika zemljišč. To sta občina Ankaran in komunalno podjetje Marjetica, ki sta z državo že v pogovorih glede odkupa oziroma zamenjave zemljišč,” so zapisali v sporočilu za medije.

Ocenjujejo, da bi lahko serminski vhod dokončali do konca leta. Poleg tega so poiskali tudi novo, alternativno rešitev za postavitev drugega dodatnega kamionskega vhoda, ki je bil sprva predviden v navezavi s krožišča bertoške vpadnice. “Alternativna lokacija se nahaja na območju kompostarne za predelavo organskih odpadkov, ki leži ob ankaranski vpadnici, med prej omenjenim krožiščem in prelivom, ki povezuje Škocjanski zatok z drugim bazenom pristanišča. V Luki Koper ocenjujemo, da gre za rešitev, ki je izvedljiva iz več razlogov,” so poudarili.

Zemljišče je v celoti v lasti države in ni obremenjeno z lastniškim sporom med državo in Mestno občino Koper kot v primeru zemljišč ob krožišču. Projekt je tehnično enostavno izvedljiv in finančno sprejemljiv, dodajajo.

“Vhod nam omogoča navezavo na prometne poti znotraj pristanišča in lahko razbremeni obstoječ vhod za 40 do 60 odstotkov.”

Ministrstvo za infrastrukturo in Mestno občino Koper so že seznanili s to rešitvijo. Za izvedbo potrebujejo stavbno pravico lastnika (države), ki je pogoj za pridobitev gradbenega dovoljenja, ter dovoljenje mestne občine Koper za navezavo na ankaransko štiripasovnico. “V kolikor bo mnenje občine in države pozitivno, bomo projekt uvrstili tudi v program razvoja pristanišča, ki ga mora potrditi vlada,” so sporočili.

Spletno uredništvo


Najbolj brano