Delovni stroj za slabe ceste

Caddy je pri Volkswagnu že prava ikona. Mali dostavnik je priljubljen tudi pri nas, saj gre dobro v promet. Preizkusili smo najcenejšega iz ponudbe alltrack, s 75-kilovatnim dvolitrskim dizlom in brez štirikolesnega pogona.

Dvignjen caddy je uporaben tudi na slabših cestah.
Dvignjen caddy je uporaben tudi na slabših cestah. 

Alltrack dobimo tako, da terenskega caddyja opremimo s 17-palčnimi platišči, dodamo več kromiranih detajlov, napise alltrack in zatemnjena stekla od B stebrička dalje. Tudi v notranjosti se razlikuje od navadnega obrtniškega caddyja. Več je kakovostnih in elegantnih materjalov, dober vtis je pri testniku dopolnjeval osrednji šestpalčni zaslon na dotik z uglašeno in napredno multimedijo Composition Media, kjer ni manjkal niti USB vmesnik.

Caddy je v prvi vrsti zelo uporaben avtomobil. Namesto ogromnega nakladalnega prostora so bili za voznikom in sopotnikom nameščeni trije ločeni sedeži, dostop do njih je bil možen skozi drsna vrata na obeh straneh, medtem ko je zadek skrival še zajeten prostor prtljažnika, do katerega smo dostopali s pomočjo dvižnih vrat. Malce graje si zaslužijo preveč nerodna vrata prtljažnika, ki bi lahko imela tudi električno odpiranje.

Čeprav na papirju ni obetal kaj dosti, se je najšibkejši dvolitraš tokrat izkazal. S speljanim pogonom na sprednji kolesni par in s petstopenjskim ročnim menjalnikom nismo veliko pričakovali. A za vsakodnevno uporabo je to povsem dovolj, pri tem pa je največji adut res skromna poraba. Pogrešali nismo niti štirikolesnega pogona. S 15,5 centimetrsko oddaljenostjo karoserije od tal in z aluminijasto zaščito motorja je z njim možno brez težav prevoziti večino hribovskih poti.

Tak caddy stane 27.999 evrov, kar ni ravno najnižji znesek za malega družinskega dostavnika. A visoka cena ima tudi nekaj adutov, kot so biksenonski žarometi, aktivni tempomat, sistem za samodejno zaviranje v sili, usnjeni volan, Bluetooth sistem, in samodejna klimatska naprava.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano