Deseta generacija govori slovensko

Pri slovenskem zastopniku za vozila Honda so na ceste poslali prve primerke civica, ki se kupcem predstavlja s povsem drugačno obliko in novo motorizacijo. Če so lani uspeli prodati 57 primerkov predhodnika, so letošnji prodajni apetiti precej večji. Načrt je prodati vsaj 200 civicov.

V novega civica polagajo Japonci velike upe.
V novega civica polagajo Japonci velike upe. 

Deseta generacija civica je v primerjavi s predhodnikom drugačna v vseh pogledih. Novi civic, ki je nastajal na novi platformi, je dimenzijsko nekoliko drugače zasnovan. Za 13 centimetrov je pridobil v dolžino (4495 mm), za tri centimetre ima daljšo medosno razdaljo (2700 mm), prav tako je za tri centimetre širši (1800 mm), visok pa je 1420 mm.

Omeniti velja tudi velikost prtljažnika, ki je skupno pridobil zgolj en sam liter v primerjavi s predhodnikom in zdaj meri 478 litrov. Vendar je ta precej bolj dostopen zaradi širše odprtine, ki omogoča lahkotno nalaganje. V notranjosti so opazne oblikovne spremembe armaturne plošče, z novimi digitalnimi merilniki in osrednjim zaslonom na dotik v slovenščini, že na prvi vožnji so se izkazali udobni sedeži in nekoliko višja postavitev menjalne ročice, številni novi materiali, izboljšana zvočna izolacija, spregledati ne gre niti gumba za zagon motorja, izbire voznega profila in možnost brezžičnega polnjenja.

Tudi litrski bencinski motor

Pri tehniki bo v naslednjih nekaj mesecih vse temeljilo na dveh bencinskih motorjih, ki zamenjujeta dosedanji 1,8-litrski bencinski motor. Downsizing prinaša možnost izbire litrskega turbo VTEC motorja s 95 kilovati in 1,5-litrskega VTEC s 134 kilovati. Pri obeh je možno izbirati ročni šeststopenjski in CVT menjalnik.

Konec leta se bo ponudbi pridružil še 1,6-litrski dizelski motor z 88 kilovati moči. Pri Hondi so za izboljšanje obnašanja vozila na cesti prilagodili nastavitve na podvozju, uporabili novo vzmetenje, za 34 mm znižali težišče, izboljšali porazdelitev teže (61:39) ter znižali težo vozila z uporabo kakovostnejših, trših in lažjih materialov. Odvisna od izbire motorja je tudi oprema vozila. Pri izbiri 1.0 VTEC turbo motorja ima kupec na voljo štiri pakete opreme (comfort, elegance, executive in premium), pri 1.5 VTEC motorju pa se izbira omeji na sport, sport plus in paket prestige.

Vsi paketi so dobro založeni tudi z varnostno opremo. Pod okriljem Honda sensing se skrivajo uporabni varnostni dodatki, kot so samodejno zaviranje v primeru naleta, opozarjanje na mrtvi kot in nenamerno menjavo voznih pasov, tu je tudi aktivni tempomat in prepoznavanje prometnih znakov.

Najcenejši civic z 1.0 VTEC motorjem pri nas stane 17.990 evrov, upoštevajoč promocijski popust dveh tisočakov, medtem ko različica z 1.5 VTEC, z enako visokim popustom, stane 20.990 evrov. Da bi prodajne cilje hitreje dosegli, se čez dva tedna ponudbi pridružuje še limuzinska izvedba, konec leta pa še sloviti type-R, ki je nedvomno najbolj zaslužen za prepoznavnost tega modela v zadnjih letih.

DG


Najbolj brano