Dobra kombinacija

Hibridi si šele utirajo pot v naše garaže. Pri odločitvi še vedno najbolj pretehta visoka cena, velikokrat pa tudi kar visoka poraba, ki nima z ekološko naravnanostjo takih vozil nobene zveze. Novi kiin ekološki adut je videti malce bolj prepričljivo in predvsem bolj vsakdanje od japonske konkurence.

Kia je želela ponuditi malce bolj zemeljskega hibrida in zadela 
v polno.
Kia je želela ponuditi malce bolj zemeljskega hibrida in zadela v polno. 

Najprej tehnologija: Nira poganja kombinacija štirivaljnega 1,6-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja z 32 kilovati moči. Ključen podatek je ta, da moč na cesto prenaša 6-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Za razliko od brezstopenjskega menjalnika ne tuli in tudi točno ve, kdaj je treba prestaviti. Vožnja je tako elegantna in umirjena, tudi ko malce pritisnemo na plin in pozabimo na ekološke parametre. Uglajena in elegantna je tudi notranjost, kjer ni nobene odvečne poteze. Prostora je čisto dovolj, tudi za najvišje potnike.

Najbolj vas bo ob takem avtomobilu zanimala poraba. Realna, ne tista z reklamnih letakov. Takole je s tem: ob povsem normalni vožnji, brez vklopljenega režima eco, porabi manj kot šest litrov, z vklopljenim načinom eco, ki prilagodi delovanje klime, motorja in še česa, je bila poraba 5,4-litra na 100 kilometrov.

Komu je namenjen?

Vsem, ki imajo pod palcem malce več denarja od povprečja, a se s tem ne bahajo. Morajo biti tudi malce tehnološko navdahnjeni in jim mora biti opazovanje vseh mogočih merilnikov porabe baterije in pretakanja energije v veliko veselje. Če mimogrede avto napolnijo z družino in vso mogočo počitniško kramo, nič hudega, v niru je dovolj prostora za vse.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano