Gentleman, ki se znajde tudi v prahu
Najmanjši mercedesov križanec ni ravno prodajni hit. A tistega, ki ve, kaj hoče, bo težko razočaral. Predvsem gre za dinamičnega in udobnega športnika, ki pa bo prenesel tudi kako prašno makadamsko cesto. Take smo mu privoščili tudi v našem uredništvu.
Kaj nas je ob tako lepem in spoliranem mercedesu gnalo v prah? Predvsem dejstvo, da proizvajalci tako radi propagirajo večuporabnost takih vozil in napis 4-matic na prtljažnih vratih. Saj vemo, da to ni pravi terenec, lahko pa se vsaj malo pretvarja, smo si mislili, in ga pognali na prašne primorske stranpoti. Manjše in večje udrtine so zanj mala malica, pazili smo edino, da ga ob kaki štrleči veji ne opraskamo.
Naokrog nas je poganjal zmogljivi turbodizel s 177 konjskimi silami in 7-stopenjskim menjalnikom. Poezija, ni kaj dodati. Če je bil na terenu zabaven, si lahko mislite, da je na cesti, kamor zares spada, še bolj. Zamer praktično ni, vse deluje tako kot mora. A seveda ima vse skupaj tudi svojo ceno, ki v našem konkretnem primeru koketira s 50 tisočaki. A kot smo omenili na začetku, tisti, ki ve, kaj hoče, ta ga bo izbral in ne bo veliko kalkuliral ter primerjal.
AVTOMOBIL V ŠTEVILKAH
Motor: turbodizelski 2143 ccm/125 kW, izpust 127 g/km
Poraba na testu: 6,9 litra na 100 km
Hitrost in pospešek: 216 km/h, 7,7 sekunde do 100 km/h
Cena osnovnega modela: 39.310 evrov
Cena testnega vozila: 49.220 evrov
Več podatkov: www.mercedes-benz.si
In komu je namenjen oziroma kdo je ta, ki ve, kaj hoče v našem primeru? Velikokrat ženska, ki rada visoko sedi in razgibano živi, ob tem pa vseeno ne potrebuje veliko prostora. Prestiž z dodatkom visokega sedenja bo prav prišel tudi premožnejšim upokojencem in vsem, ki imajo radi manjše in bolj dinamične mercedese.
Besedilo in foto: DARJAN GORELA