Jeep za novo smer

Nova generacija compassa se z optimizmom predstavlja slovenski javnosti in konkurenci, ki je vse prej kot nezahtevna. Vmesna stopnja med renegadeom in cherokeejem ponuja številne adute, na prvi pogled pa tudi zelo privlačno obliko.

Compass je namenjen predvsem udobni in razgledni vožnji, manj pa preganjanju po brezpotjih.
Compass je namenjen predvsem udobni in razgledni vožnji, manj pa preganjanju po brezpotjih.  

Z linijami, ki spominjajo na večji in prestižnejši grand cherokee, predstavlja precejšen odmik od svojega predhodnika. Z masko s sedmimi režami in trapezastimi blatniki je dovolj prepoznaven, da marsikdo že na daleč ve, da gre za eno izmed sodobnih reinkarnacij legendarnega Willysa. Compass pa ni samo lepa šminka, ne boji se spopada s terenom. Terenske zmogljivosti novega compassa, ki sicer sloni na že znani platformi FCA, zagotavljata dva napredna sistema stalnega štirikolesnega pogona - jeep active drive in active drive low (z razmerjem 20:1 za počasno premikanje po terenu). Oba pogona vključujeta sistem selec-terrain s petimi različnimi načini vožnje (auto, snow, sand, mud in rock pri modelu trailhawk).

Kupci bodo lahko izbirali med bencinskim (140 KM in 170 KM) in dvema dizelskima motorjema, ki so sparjeni s šeststopenjskim ročnim ali devetstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Turbobencinski 1,4-litrski agregat multiair, ki razvije 140 “konjev” najvišje moči (230 Nm navora), je sicer na voljo zgolj s pogonom na sprednji kolesni par, medtem ko je močnejši, 170-konjski, opremljen s 4×4 pogonom in menjalno avtomatiko. Na dizelski strani je moč najti 1,6-litrski multijet, ki razvije 120 “konjev” (4×2, ročni menjalnik) ter dvolitrski (140 KM ter 170 KM). Slednji je sicer na voljo le z najbolj terensko različico trailhawk.

Novi compass začenja svoj pohod na slovenski trg v teh dneh, osnovna različica 1,4 multiair 16v 140 sport pa je na voljo za 23.490 evrov. Ob začetku prodaje je kupcem na voljo tudi paket ugodnosti, s katerim dobijo še komplet zimskih pnevmatik, deležni pa so še ugodnejšega financiranja brez stroškov odobritve.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano