Mojster na elektriko

Pri Renaultu so predstavili električno različico svojega največjega dostavnika. V master Z.E. so vgradili 57-kilovatni elektromotor in baterijo s kapaciteto 33 kilovatnih ur. Velikan je s teoretičnim 200-kilometrskim dosegom namenjen predvsem dostavi ter tovorni logistiki v mestih in predmestjih.

 Električni “mojster“ bo doma predvsem v mestnih središčih.
Električni “mojster“ bo doma predvsem v mestnih središčih. 

Master Z.E. poganja elektromotor R75 z močjo 57 kW (76 KM). Gre za enak motor, kot je vgrajen v električnem avtomobilu ZOE, izdelujejo pa ga v tovarni Cléon v Franciji. Ta preverjeni elektromotor po zagotovilih inženirjev velikemu dostavniku omogoča dovolj moči in navora, da brez težav obvladuje vožnjo po mestnih ulicah in primestnih cestah. Master Z.E. doseže največjo hitrost 115 kilometrov na uro, ki pa jo je mogoče omejiti glede na potrebe uporabnika. Master Z.E. bo odlična rešitev za vse dostavne in logistične službe, ki morajo predvsem v zgodnjih jutrih ali pozno zvečer opraviti dostavo v strnjenih stanovanjskih, blokovskih naseljih, saj je tak dostavnik v primerjavi s klasičnimi dizelskimi veliko tišji. Po trenutnem veljavnem meritvenem ciklu porabe (NEDC1) električnih vozil ima master Z.E. 200 kilometrov dosega. Toda ob polni obremenitvi pri vožnji v prometu to pomeni realnih sto kilometrov. Glede na tovorne zmogljivosti je doseg za mestno dostavo še vedno uporaben, zlasti, ker je čas polnjenja prilagojen potrebam poslovnih uporabnikov v mestih in predmestju. Ob slovenskih razdaljah bo tak dostavnik zmogel tudi nekatere medkrajevne naloge. Prihod električnega masterja Z.E. v Slovenijo bo odvisen predvsem od povpraševanja, pravijo v podjetju Renault Nissan Slovenija. DG


Najbolj brano