• Monte Carlo je le barvita vaba, ki z uporabnostjo yetija nima 
veliko.
    Monte Carlo je le barvita vaba, ki z uporabnostjo yetija nima veliko.
  • Čeprav nekoliko v letih, je notranjost yetija  še vedno praktična in udobna.
    Čeprav nekoliko v letih, je notranjost yetija še vedno praktična in udobna.

Monte Carlo za slovo

četrtek, 2. marec 2017, 06:00

Škoda yeti se ob koncu življenskega ciklusa in pred prihodom nove generacije predstavlja v posebnih izvedbah. Preizkusili smo atraktivno črno-rdečo različico Monte Carlo s štirikolesnim pogonom. Kljub letom je yeti še vedno zelo konkurenčen in prepričljiv mali križanec.

Večkrat hvaljeni štirikolesni pogon škode yeti nas tudi tokrat ni razočaral. V kombinaciji z dvolitrskim dizlom z 88 kilovati moči in s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki moč preusmerja na kolesa z največ oprijema, je bil kos zavitim cestam, vsem mogočim kolovozom in še kar strmim klancem. Le v Monte Carlo se nismo zapeljali.... Poraba je kljub pogonu na vse štiri zgledna, okoli 6 litrov.

Monte Carlo le v imenu

Ali je mogoče z yetijem tudi dirkati, se bo kdo vprašal ob taki lepi črno rdeči kombinaciji notranjosti in zunanjosti. Niti ne, gre le za šminko z nekaj plačljivimi dodatki, kot so črna streha, 17-palčna črna platišča, v črnino odeta je tudi sprednja maska. Rdeče-črna kombinacija je manj opazna v notranjosti. A videz pri yetiju ne igra glavne vloge. Prva je praktičnost. Potniška kabina ponuja dobro ergonomijo, dovoljšnjo mero prostornosti in udobja za daljša potovanja, zgledna je zvočna izolacija.

Avtomobil v številkah

Motor: turbobencinski 1968 ccm/88 kW, izpust 137 g/km

Poraba na testu: 6,1 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 175 km/h, 12,2 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 23.597 evrov

Cena testnega vozila: 24.166evrov.

Več podatkov: www.skoda.si

Ni poceni, je pa bogato založena

Škoda yeti je še vedno spodoben tekmec v nasičenem segmentu športnih terencev, ki letno najde lepo število kupcev. Testni yeti monte carlo je z nekaj dodatki dosegal ceno konkretnih 24 tisoč evrov, a cena med drugim vsebuje tudi biksenonske žaromete, ogrevanje sprednjih sedežev in poklopni mizici za potnike na zadnji klopi. Če vam je za estetiko malo mar, imajo pri škodi na voljo tudi manj založene yetije za bistveno manj denarja.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA

plus: zmogljivost, uporabnost, oblika

minus: kmalu nova generacija


Povej naprej: