Nališpan mišičnjak

Nova navara je že na prvi pogled drugačna, bolj privlačna, elegantnejša in s tem manj robata. Je tudi udobnejša pri vožnji, a vseeno ostaja pravi poltovornjak, bolj namenjen delu kot zabavi. Preverili smo, kako pri Nissanu po novem združujejo delo in zabavo.

Navara je zmogljiv in tudi udoben poltovornjak.
Navara je zmogljiv in tudi udoben poltovornjak. 

Elegantne razpotegnjene obline kar vabijo k vožnji. Tudi notranjost je doživela popolno preobrazbo z boljšimi materiali ter okrasnimi elementi v imitaciji aluminija. Ob pogledu na notranjost testne navare, ki je bila založena s praktično vso opremo, smo imeli resne pomisleke, ali je res namenjena težaškemu delu in izletom na brezpotja. Usnjeni sedeži, prešiti z debelimi šivi, dvopodročna samodejna klimatska naprava, mehka plastika na armaturi, vse deluje zelo prijetno na videz in otip. Tudi večopravilni multimedijski sistem Nissan Connect s sedempalčnim zaslonom, občutljivim na dotik, deluje odlično. V navari se sedi visoko, a vseeno ni občutka, da bi bil strop tik nad glavo. Pregled nad vozilom je odličen, zahvala gre tudi ogromnim zunanjim ogledalom. Edina stvar, ki nekako ne spada v to prefinjeno okolje (po drugi strani pa je glede na poslanstvo z vso pravico tam), je ogromna prestavna ročica. Tudi na zadnji klopi ne primanjkuje udobja. Kritiko si zasluži prtljažni prostor, ki je sicer ogromen, a kaj, ko je tam podlaga drseča in namenjena prevozu večjih in za poškodbe neobčutljivih predmetov, in če vanj damo en kovček, se bo ta vozil sem ter tja ter udarjal po kesonu. Vseeno ga bo pred zunanjimi dejavniki ščitil aluminijast rolo, ki je kar nekakšna nujna nadgradnja, če hočete navaro uporabljati bolj kot osebni avtomobil.

Tudi podvozje je po novem bolj naravnano na udobje. Prvič na zadnji premi ni listnatih vzmeti, ampak so navari vgradili večvodilno premo z vijačnimi vzmetmi. Vožnja je neprimerno bolj udobna, poskakovanja je manj, a vseeno je zaznati, da je avtomobil namenjen temu, da nanj lahko naložimo 1200 kilogramov tovora.

2,3-litrski turbodizel je sicer izboljšan in 140 kilovatov moči ob 450 njutonmetrih navora vam bo zadostovalo v vseh pogledih, a vseeno ima nalogo premikati skoraj dvotonsko vozilo z ogromno čelno površino. Pri avtocestnih hitrostih navarina poraba zraste tam čez enajst litrov, je pa precej bolj znosna, če jo uporabljamo kot vsestransko vozilo, ko se bo poraba gibala okoli devet litrov.

Končna ocena je zelo pozitivna, cena pa ne tako ključna. Kdor tak avtomobil potrebuje, ga bo kupil, a tudi če ne boste vozili bal sena, je občutek za volanom vreden tega denarja.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano