Navidezna resničnost

To ni to, kar vidite. Po slikah sodeč gre za sodobnega terenca, ki bo kot za šalo premagal vse možne vzpetine. A v resnici gre za malce višje postavljenega mestnega križanca. Ja, videz vara, a tudi s tem videzom bo večina ljubiteljev te ameriške znamke povsem zadovoljnih.

Rdeči lepotec bo pritegnil predvsem nežnejši spol.

 Foto: Darjan Gorela
Rdeči lepotec bo pritegnil predvsem nežnejši spol.  Foto: Darjan Gorela

Razmeroma majhen turbodizelski motor, samodejni dvosklopčni menjalnik in pogon zgolj na sprednji kolesi tega jeepa ne naredijo bistveno bolj zmogljivega od kakšnega drugega, povsem običajnega avtomobila.

Zato pa se doma počuti povsod drugod. V mestu denimo. Cenili boste višji položaj sedenja, v slogu znamke jeep pa je robusten tudi občutek za volanom. Znotraj je videti precej večji, kot je v resnici. Prostora na sprednjih sedežih je dovolj, na zadnjih z nekaj uvidevnosti tudi, prtljažnik je v razrednem povprečju.

Med vožnjo po običajnih cestah zgolj sprednji pogon zadošča, kot posrečena izbira pa se izkaže tudi kombinacija 1,6-litrskega turbodizelskega motorja z 88 kW (120 KM) in samodejnega menjalnika z dvojno sklopko ter šestimi stopnjami prenosa. Motor je precej glasen, celoten pogonski sklop pa bolj robat kot ne. Enako velja za vozne lastnosti, a nekaj terenske grobosti mora imeti tudi takšen jeep. Moški (rahlo šovinistični) ljubitelji terencev bodo rekli, da je kot nalašč za ženske. Še posebej zaradi pregovorne ženske nerodnosti pri prestavljanju, parkiranju in sploh vseh vozniških opravilih. Ženskam bo bolj sedla tudi rdeča barva. Za vse, ki bi radi pravega jeepa, pa svetujemo doplačilo za štirikolesni pogon.

Besedilo in foto:DARJAN GORELA


Najbolj brano