Oh, Julija ...

Težko pričakovana, zaželena, skoraj že prepovedana, a vendarle po mnogih letih prepuščena k “snubcem”. Nova Giulia prinaša alfi novo upanje, številnim Romeom pa vrača predvsem dobre stare vozne občutke. In pogon na zadnja kolesa.

 Priporočamo tako sivo barvo, ker se umazanija skoraj ne 
pozna
Priporočamo tako sivo barvo, ker se umazanija skoraj ne pozna 

Giulia je lahka punca. To je prvo, kar mi je po nekaj kilometrih vožnje prišlo na pamet. Občutki v vožnji so zelo neposredni in med obračanjem volana sem imel občutek, da sedim v precej lažjem avtomobilu. Športno srce bije od prvega trenutka naprej, vse je tam, kjer mora biti, sedeži so primerno trdi, moteč je le prekratek sedalni del.

Tudi dizel se ne heca

Fiatovi uvozniki so nam za začetek namenili dizelsko različico s 180 konjskimi silami. Ob vsem pompu okoli 500+ konjske giulie so “civilne” različice ostale nekoliko v ozadju. A povem vam, za vse, tudi bolj živahne potrebe je 180 konjičkov več kot preveč! Ne vem, kako je oblikovalcem in inženirjem uspelo, a Giulia kar kliče k vožnji. In nisem se ji pretirano upiral, čeprav smo avtomobilski novinarji ob množici različnih avtomobilov včasih prav anemični ob takih in drugačnih novitetah. Za razliko od predhodnic v hiši deluje in je videti zanesljivejša, a kakšna kvalitetnejša plastika v notranjosti ne bi škodila. Nemška konkurenca jo v tem še prekaša.

Komu je namenjena?

Nepopravljivim romantikom, ki verjamejo, da lahko tudi varnostno dodelan, dobro izoliran in uglajen avtomobil še vedno požene kri po žilah, tudi v dizelski izvedbi. Ljubiteljem oblikovanja, lepega življenja, novodobnim sergiotom, primorskim James Bondom, z malo več stila in brez prometnih nesreč. In vsem, ki so se pripravljeni za vso to ljubezen še pošteno zakreditirati.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 2143 ccm/132 kW, izpust 120 g/km

> Poraba na testu: 6,5 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 230 km/h, 7,2 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 29.900 evrov

> Cena testnega vozila: 49.670 evrov

> Več podatkov: www.alfaromeo.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano