•  Vesoljska zunanjost in ogromna kolesa so čisto nasprotje 
predhodnika.
    Vesoljska zunanjost in ogromna kolesa so čisto nasprotje predhodnika.
  • Zadaj ni prostora za tri otroške sedeže.
    Zadaj ni prostora za tri otroške sedeže.

Oskar za scenografijo

četrtek, 23. februar 2017, 06:00

Renault scenic je v razredu majhnih družinskih enoprostorcev trende postavljal že pred dvema desetletjema, zadnja crossover zasnova pa družinsko uporabnemu avtomobilu odpira nove, bolj zabavne in drzne svetove. Nima več treh posamičnih sedežev zadaj, ima pa ogromna kolesa in je najbolj atraktiven med konkurenti. Tudi glede cene.

Scenic je dobil robustnejši videz, celoten položaj sedežev je višji, linija strehe pa se spušča proti zadku vozila. Najbolj opazna so 20-palčna kolesa, ki so pri scenicu edina izbira. Renault se je s proizvajalci gum dogovoril za ugodno ceno teh gum in lastniki zaradi njih ne bodo plačevali bistveno več (če sploh) kot pri 17-palčnih gumah. Na testu smo sicer res imeli polno opremljeno različico, ki je imela skoraj vse, kar je mogoče pri scenicu imeti. Dvomimo, da si bo kaka mlada družina privoščila tako deviško belo notranjost, ki je zelo lepa, a bi pri polni družinski uporabnosti kmalu izgubila sijaj.

Zadaj le dva otroška sedeža

Tudi sicer je notranjost, ki jo poznamo iz večjega espacea, podobna vesoljski ladji. Vesoljsko je scenic videti tudi zunaj, a imajo enoprostorci vendarle glavno nalogo prevažati otročaje in vozičke po opravkih in izletih.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1600 ccm/118 kW, izpust 118 g/km,

> Poraba na testu: 6,2 litra na 100 km,

> Hitrost in pospešek: 200 km/h, 10,7 sekunde do 100 km/h,

> Cena osnovnega modela: 16.290 evrov,

> Cena testnega vozila: 31.810 evrov,

> Več podatkov: www.renault.si

Tudi novi scenic zmore to opraviti brez težav. Na prvih sedežih je prostora dovolj, položaj za volanom je zdaj nekoliko višji. Hvalimo vzdolžni premik dela sredinske konzole med voznikovim in sovoznikovim sedežem. Ta skriva tudi dragocene odlagalne površine, ki jih tudi sicer v scenicu ne manjka. Tako kot v espaceu je mogoče zadnje sedeže podreti s pritiskom na gumb v prtljažniku ali prek “aplikacije” na sredinski konzoli. Če bi bili srednji sedeži tako kot pri predhodniku vpeti samostojno, bi lahko bila prilagodljivost notranjosti boljša.

A zmotilo nas je nekaj drugega. Čeprav so vsi trije zadnji sedeži enako široki, imata le levi in desni tudi sidrišče za sedeže isofix. Prostora ni dovolj, da bi istočasno namestili tri otroške sedeže.

Scenic za vsak družinski proračun

Sredinska konzola s pokončnim digitalnim zaslonom deluje prefinjeno in moderno. Vmesnik R-Link je muhast in zahteva nekaj privajanja. Nevarnemu nastavljanju prave temperature klimatske naprave so se izognili s fizičnim gumbom.

Testni renault scenic je bil opremljen z dizelskim motorjem, samodejnim menjalnikom in najvišjo ravnjo opreme bose energy. Vse skupaj stane več kot 30 tisočakov, a prostor, udobje in nizko porabo lahko občutite že za 17.590 evrov. In vam pri tem ni treba skrbeti za morebitne madeže na snežno belem usnju.

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Povej naprej: