• Na prvi pogled ga težko ločimo od večjega x5, ki je precej 
dražji. To je eden od ključev za visoke prodajne številke.
    Na prvi pogled ga težko ločimo od večjega x5, ki je precej dražji. To je eden od ključev za visoke prodajne številke.
  • Notranjost ne razočara. Je tipično bmwjevska
    Notranjost ne razočara. Je tipično bmwjevska

Osnovna vzvišenost

četrtek, 29. december 2016, 06:00

Testni bmw je dokaz, da je premijski občutek možen tudi brez močnejših motornih izbir in brez večinoma nepotrebnega štirikolesnega pogona. Kljub diskretnemu videzu je bmw x1 prodajna uspešnica.

Bmw x1 je na trgu že sedem let in v tem času je bilo prodanih že več kot 730.000 enot, kar je glede na konkurenco v sami hiši zavidljiva številka. Testni primerek je bil opremljen le s sprednjim pogonom, a tega so Bavarci izpopolnili do najmanjše malenkosti in zdaj kljub nežnemu 2-litrskemu dizelskemu motorju omogoča zelo zadovoljivo pogonsko silo. Mala prostornina motorja omogoča tudi malo porabo. Po nekaj več kot 300 prevoženih kilometrih, je potovalni računalnik pokazal povprečno porabo 4.7 l/100km (v programu eco pro), kar je za 1.500 kilogramski SUV zelo impresivno.

Počutje v notranjosti je znamki primerno. Voznik ima vse, kar potrebuje, točno tam, kjer to pričakuje. Ponovno nas je navdušil sistem connected drive, ki je vreden vsakega evra doplačila. Vozilo je bilo opremljeno še s tremi nastavitvami vožnje: ecopro, comfort in sport. Ecopro omogoča varčno vožnjo, comfort udobno in sport bolj dinamično: vse tri ob svojem času pridejo zelo prav. Manjšo pripombo si zasluži le trše podvozje pri opremi comfort. Vstopna cena v svet bavarskih suvov je nekaj pod 34 tisočaki.

To še zdaleč ni malo denarja, sploh ob upoštevanju nekaj dodatne opreme in avtomatskega menjalnika. Z malo več opreme in udobnih nastavitev se cena hitro poviša na naših 46.734 evrov. A po drugi za ta denar dobite podobne občutke, ki so pri ostalih hišnih suvih na voljo za najmanj enkrat več denarja.

Plus:

> vozne lastnosti

> motor

Minus:

> cena

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1995 ccm/110 kW, izpust 109 g/km

> Poraba na testu: 4,6 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 205 km/h, 9,2 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 33.900 €

> Cena testnega vozila: 46.734 €.

Več podatkov: www.bmw.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Povej naprej:

 

Mnenja