Samo enkrat se živi

Avtomobilska lepota je pod svinčnikom in miško slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika v zadnjih letih dobila nove dimenzije. Še posebej v nekoliko izsiljenem razredu kupejevskih križancev, kjer je estetika mesto prepuščala golemu napuhu. Tokrat smo na test dobili nedvomno najlepši in najboljši primerek visokega in športnega avtomobila hkrati.

Mercedesu je uspel vrhunski izdelek, tudi oblikovno.
Mercedesu je uspel vrhunski izdelek, tudi oblikovno. 

Lepota je tudi uporabna. Prestiž črnega lesa, rdečega usnja in kromiranih dekoracij bodo udobno okusili štirje potniki, ki pa zadaj ne smejo biti ravno košarkarsko visoki. Prostora ni veliko niti v prtljažniku, a komu je to mar?

Vozi se vrhunsko, vse je tam, kjer mora biti, zanesljivo, trdno in brez škripanja. Hvalimo in ne moremo prehvaliti zračnega vzmetenja.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 2.143 ccm/150 kW, izpust 129 g/km

Poraba na testu: 6,0 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 222 km/h, 7,6 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 52.250 evrov

Cena testnega vozila: 81.312 evrov

Več podatkov: www.mercedes-benz.si

Kljub več kot dvema tisočakoma doplačila je vredno vsakega evra, saj neverjetno učinkovito blaži večje in manjše luknje na cesti. Lepoto je poganjal motor 250 d, ki je skrbel, da je moči vedno dovolj, da prehitevamo kogarkoli kjerkoli, ob tem pa je še zelo tih, zato nikakor ne priporočamo tipičnega slovenskega šparanja za tisočak manj, kolikor stane šibkejši motor 220 d.

Komu je namenjen? Vsem, ki cenijo lepoto, udobje, usnje, les in sodobno avtomobilsko elektroniko, ki so radi opaženi, ki jih prav malo briga, kaj si drugi mislijo, in se ob tem še naslajajo, ki z avtomobilom ne hodijo po švedsko pohištvo in jih nič ne zanima, koliko stvari gre v prtljažnik, saj je veliko večino časa lepo prazen. Aja, pa še malenkost: denar ne sme biti del problema, ampak del rešitve.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano