Še vedno konkurenčen

Zadnja prenova je grandtouru prinesla osvežen obraz, nekaj tehnološke osvežitve ki ga ohranja v vrhu najbolj prodajanih avtomobilov pri nas. Teden dni smo se družili z najbolj opremljeno različico malega karavana, ki premore skoraj vse, kar je mogoče najti v katalogu.

Clio ostaja najbolj priljubljen avtomobil pri nas.
Clio ostaja najbolj priljubljen avtomobil pri nas. 

Veliko opreme je le češnja na torti dobrega vtisa. Voznikov delovni prostor je zasnovan enostavno, a dovolj ergonomično, da so gumbi in stikala dosegljivi brez težav, sredinska konzola pa je rezervirana za zaslon infozabavnega sistema R-Link z avdio podporo Bose, gumbe in stikala prezračevanja in klimatske naprave ter za manjši predal pred ročico menjalnika. Prostora je tudi v drugi sedežni vrsti dovolj za dve odrasli osebi, prtljažni prostor pa lahko pogoltne 443 litre krame. 20,5 centimetra dodatne dolžine v primerjavi s kombilimuzino v tem primeru dobro služi svojemu namenu.

Slednje lahko trdimo tudi za kombinacijo 1,2-litrskega pogonskega agregata z oznako TCe 120 in dvosklopčnega samodejnega menjalnika EDC. Motor je vsekakor radožive sorte in mu tudi priganjanje v višje vrtljaje dobro dene, svoje pa doda ravno dovolj hitra dvosklopčna avtomatika, da ohrani dinamičen značaj avtomobila. Več neposrednosti bi si po drugi strani želeli od krmilnega sistema, tudi zato, ker je podvozje dobro uravnoteženo in se brez večjih težav bori z grbinami in udrtinami na slovenskih cestah. Na testu smo povprečno porabili približno sedem litrov in pol goriva na sto prevoženih kilometrov, vsako priganjanje pa se kaznuje vsaj z dodatnega pol litra na isti razdalji. V celoti je clio grandtour praktičen in prikupen hkrati, a tudi z dinamičnim srcem, ki po drugi strani omogoča tudi zelo umirjeno vožnjo. Morda bi si želeli nekaj manj hrupa pri višjih hitrostih in nekaj decilitrov manj porabe, a kot celota prepriča. Tudi zaradi sprejemljive cene, ki pa z vsemi opcijami vseeno preseže 20 tisočakov.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano