Siva (ne)opazna raketa

Novi audi A4 je na našem trgu že dobro leto in kljub temu, da ne prinaša nikakršnih korenitih oblikovnih sprememb, je prepričal kar nekaj kupcev. Preizkusili smo bolj dinamično in športno izvedenko, ki kar kliče k hitri vožnji.

Osnovne in nič razburljive linije nove štirice privlačijo številne 
kupce.
Osnovne in nič razburljive linije nove štirice privlačijo številne kupce. 

Velika večina prodanih štiric je karavanskih. Z dolžino 4,72 metra in medosno razdaljo 2,82 metra, ki je identična limuzinski različici, avant prinaša precej boljšo uporabniško izkušnjo, saj je večji 510-litrski prtljažnik še kako primeren za prevoz različnih stvari, preklop in ustvarjanje ravnega dna do sprednjih sedežev pa ne bi moral biti enostavnejši. Potrebni sta samo dve potezi in odstranitev uporabnega roloja, ki je nataknjen na prtljažna vrata. Z njim ni nikakršnega dodatnega dela. Ne manjkajo niti kljukice za vrečke in vodila za pritrjevanje. Dodatno dno je to pot zasedala rezervna guma manjših dimenzij in čeprav se prtljažna vrata res odpirajo s pomočjo elektrike, bi bila pika na i samo še odpiranje z zamahom noge pod odbijač.

Potniška kabina je natančno urejena, zvočno zelo dobro izolirana, prijetna in vsekakor dovolj udobna tudi za daljše potovanje, ne glede na to, da oprema sport prinaša športne sedeže v usnju in alkantari. Osrednji zaslon, funkcije katerih upravljamo z vrtljivim stikalom, je to pot zasenčil uporaben in pregleden 12,3-palčni virtualni prikazovalnik merilnikov. Brez dvoma po svoje izstopata še trikraki športni volan in vrhunsko oblikovana ročica menjalnika, ki odlično sede v roke.

Za pogon je bil tokrat izbran 110-kilovatni dizel, povezan z brezhibnim sedemstopenjskim samodejnim S Tronic menjalnikom, ki moč preusmerja zgolj na sprednji kolesni par. Zanimiva izbira za večino uporabnikov, saj ima vse tiste karakterne lastnosti, ki jih povprečni voznik potrebuje. Opazno mu zmanjka sape le pri pospeševanju za potrebe hitrega prehitevanja.

AVTOMOBIL V ŠTEVILKAH
Motor: turbodizelski 1968 ccm/110 kW, izpust 109 g/km
Poraba na testu: 6,0 litra na 100 km
Hitrost in pospešek: 213 km/h, 9,0 sekunde do 100 km/h
Cena osnovnega modela: 42.480 evrov
Cena testnega vozila: 56.280 evrov
Več podatkov: www.audi.si

Tudi poraba ne razočara. Okroglih šest litrov smo namerili za čas druženja. Priznamo, da nam je že po prvih nekaj kilometrih zlezel pod kožo, saj omogoča izjemno mirno in tiho vožnjo (če so ceste brezhibne), med zavoji pa se izkaže zelo suvereno. Tudi na račun nekoliko širših gum, ki so nataknjena na 19-palčna platišča Audi Sport.

Tradicionalno dolg spisek dodatne opreme prinaša tradicionalno visoko končno ceno. V tem primeru nekaj več kot 56.000 evrov, kar je za karavana srednjega razreda razmeroma veliko, zato o njem povečini razmišljajo poslovneži ali družine z višjim življenjskim standardom in potrebami. In očitno takih niti pri nas ne manjka. DG


Najbolj brano