Uporabni dodatki

Velik prtljažnik ni nujno potreben za vsakdanja opravila, tako kot tudi samodejni menjalnik ne. A velikokrat prideta prav. Tudi pri novem meganu grandtour, ki smo ga preizkusili opremljenega z manjšim, a zelo varčnim in poskočnim dizelskim motorjem.

Uporabni in udobni karavan s samodejnim menjalnikom je že 
skoraj nobel izbira.
Uporabni in udobni karavan s samodejnim menjalnikom je že skoraj nobel izbira. 

Grandtour ni le megane s prtljažnikom. Od petvratne limuzine je precej daljši, večja je tudi medosna razdalja. Dodatni štirje centimetri se pri prostornosti ne občutijo preveč, a tudi v tem meganu bosta dva odrasla zadaj sedela povsem spodobno, medtem ko je sredinski sedež klasično izbočen in zato manj udoben. Voznikovo okolje je enako kot v petvratnem meganu in precej odvisno od opreme.

Zaslon zahteva privajanje

V testnem avtomobilu je delovanje infozabavne opreme razkrival največji zaslon, občutljiv na dotik. Upravljanje zahteva nekaj privajanja, še najbolj moteče je, da niti glasnosti ni mogoče naravnati z okroglim gumbom (je pa temu namenjena obvolanska ročica). Med aplikacijami, ki smo si jih lahko naložili, bi namesto igric raje videl kakšno, ki je povezana z razmerami v prometu, radijski sprejemnik pa ima bolj šibak sprejem.

Testni megane je bil precej bogato opremljen, med drugim je premogel uporaben prosojni zaslon (na posebnem stekelcu), možnost samodejnega parkiranja s tipali tudi ob boku avtomobila - a tipala so precej občutljiva in glasno opozarjajo že precej daleč od ovire. Radarski tempomat še vedno deluje le do hitrosti približno 45 km/h, kar je manj moteče kot dejstvo, da se rad izklopi tudi takrat, ko bi moral pri večji hitrosti hitro in močneje zavirati.

Vožnja je zelo uglajena

Kombinacija motorja in menjalnika z dvema sklopkama (oznaka EDC) je prijetno presenetila. Tako opremljen avtomobil je zgledno zmogljiv za mirne družinske prevoze, prestavljanje poteka gladko in nemoteče, hkrati pa je tudi poraba v okviru pričakovane (nekaj nad 5 l/100 km). Med vožnjo je meganova lega na cesti predvidljiva in zanesljiva, malce tudi zaradi čvrstega vzmetenja. Pričakovano ni občutiti kakšnega večjega nagibanja med hitrejšo vožnjo v ovinek, je pa res, dadda je ta avtomobil bolj pripraven za prijetno družinsko križarjenje, ko voznika lahko razvaja tudi masažni sedež. Besedilo in foto:DARJAN GORELA


Najbolj brano