Velar za nove voznike in tudi za voznice

Slovenskim kupcem se predstavlja četrti član družine Land Rover. Kupce bo iskal med tistimi, ki jim je evoque premajhen, RR sport pa prevelik. Pri slovenskem uvozniku ciljajo predvsem na tiste, ki land roverja še niso vozili in na nežnejši spol.

 Velar je nezgrešljivo angleški.
Velar je nezgrešljivo angleški.  

Zunanjost in notranjost je ukrojena po znanih hišnih krojih. Notranjost je obdana z izbranimi materiali in novo zasnovo armaturne plošče, kjer je vse na svojem mestu in na dosegu voznikove roke, pri tem pa ni več niti enega gumba, saj se vse dogaja s pomočjo digitalnih zaslonov na dotik. Prostora v potniškem delu ne manjka, tudi v prtljažniku ga je dovolj, v osnovi je na voljo 673 litrov prostora, z nekaj dodatnimi potezami pa ga je mogoče povečati še za dodatnih 1100 litrov.

Velik poudarek pri velarju je namenjen tudi terenskim sposobnostim, da najbrž ne bo veliko lastnikov s tem avtomobilom brodilo po globokih lužah in blatu.

Dvolitrski dizelski štirivaljnik bo na voljo s 132 in 176 kilovati, iz družine ingenium prihaja tudi bencinski dvolitrski štirivaljnik z 250 konji, dodatno pa je na voljo še trilitrski dizelski V6 z 220 kilovati, vrh ponudbe pa bo predstavljal 380-konjski trilitrski V6 turbo bencinski motor. Vsi omenjeni motorji so opremljeni z osemstopenjskim ZF-ovim samodejnim menjalnikom.

Na slovenskem trgu bo najnovejši terenec na voljo v izvedbah velar in velar R-dynamic. V prvem letu kupcem ponujajo še izvedbo first edition, ki ima bogat seznam dodatne opreme (celotna notranjost v usnju, usnjeni sedeži, 1600-vatno ozvočenje Meridian, laserski LED matrični žarometi ter 22-palčna platišča). Najcenejši velar pri nas stane 62.452 evrov, pri slovenskem uvozniku pa računajo na letno prodajo približno 30 primerkov.DARJAN GORELA


Najbolj brano