Veliki in mali Francoz

Novi peugeot 5008 je popolnoma drugačen od svojega bolj umirjenega in “prizemljenega” predhodnika. Sedaj je v bistvu podaljšana in malce povišana različica evropskega avtomobila leta, peugeoja 3008. Izjemno uspešni mlajši brat, peugeot 308, pa je doživel nekaj tehnološke in oblikovne svežine.

Peugeot 5008 je po novem družinski križanec.
Peugeot 5008 je po novem družinski križanec. 

Novi peugeot 5008 se umešča med velika športno-terenska vozila s sedmimi sedeži. V notranjosti je na voljo najnovejša različica voznikovega mesta i-cockpit. Poleg kompaktnega volana in velikega osempalčnega zaslona na dotik 5008 v serijski opremi ponuja še 12,3-palčni digitalni zaslon v višini oči, ki je visoke ločljivosti. Peugeot 5008 si z modeloma 308 in 3008 deli konstrukcijsko osnovo in najnovejše motorje euro 6.1. V ponudbi so štirje bencinski motorji: 1.2 PureTech 130 in 1.6 THP 165, medtem ko so dizelski agregati na voljo v štirih različicah: 1.6 BlueHDi 100, 1.6 BlueHDi 120, 2.0 BlueHDi 150 ter 2.0 BlueHDi 180.

V prtljažniku tudi e-skiro in e-kolo!

Seznam varnostne in asistenčne opreme je bogat. Advanced grip control s povsem novo funkcijo za pomoč pri spustu po strmini, samodejno zaviranje v sili, opozorilnik na nevarnost naleta, aktivni opozorilnik o nenamerni prekoračitvi talne črte, opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov omejitve hitrosti in priporočanje hitrosti, prilagodljivi tempomat s funkcijo stop, aktivni sistem za nadzor mrtvega kota …V prtljažnem prostoru si lahko omislite zložljiv električni skiro e-Kick ali pa zložljivo električno kolo e-Bike eF01 s prenosnimi polnilnimi postajami. Peugeot 5008 bo na voljo v petih ravneh opremljenosti, začenši z access, active, allure, GT line in GT. Slovenskim kupcem bo na voljo od 22.798 evrov naprej. Če prisegate na sajavčke, bo treba odšteti 23.410 evrov, kolikor velja osnovni dizelski agregat z ravnijo opremljenosti access.

Peugeot 308 z osemstopenjsko avtomatiko

Pri peugeotu 308 se začenja nadaljevanje zgodbe Peugeotovega najbolje prodajanega modela, ki so ga od lansiranja do danes izdelali v več kot 760.000 primerkih. Osvežitev modela 308 se kaže tako v notranjosti kot tudi zunanjosti. Na zunaj so mu pri višjih ravneh opremljenosti dodali LED svetila, novi pa so tudi odbijač, pokrov motorja in platišča.

Novi peugeot 308 bo na voljo z naslednjimi paketi opreme: access, active, allure, GT line, GT in Gti. Na področju agregatov bodo največ zanimanja poželi PureTech 130 in BlueHDi 130, ki bosta opremljena z novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, in Gti, ki bo zmogel 270 kilometrov.

Nov bo tudi osemstopenjski samodejni menjalnik, ki se vgrajuje skupaj z dizelskim motorjem BlueHDi 180 S&S. Cene novega peugeota 308 se bodo pričele pri 15.190 evrov, kolikor velja osnovni bencinec z opremo access. Dizelska različica ni bistveno dražja, saj so ceno nastavili pri 15.990 evrih.

DG


Najbolj brano