• Ateca je pravzaprav dvignjeni leon, ki pa mu manjka malce ognjevitosti.
    Ateca je pravzaprav dvignjeni leon, ki pa mu manjka malce ognjevitosti.
  • Znotraj je prostora dovolj, sivi dolgčas lahko razbijete z 
izborom drugačnih tkanin.
    Znotraj je prostora dovolj, sivi dolgčas lahko razbijete z izborom drugačnih tkanin.

Visoka Španka v germanski obleki

četrtek, 9. marec 2017, 06:00

Španci so z ateco očitno zadeli v polno, saj povpraševanje presega ponudbo na trgu. Športna znamka se je s prvim križancem približala vsem, ki jim nizko sedenje ni najbolj všeč. Preizkusili smo dvokolesno gnano različico, ki ji moč daje litrski bencinski motor.

V ateci se sedi dovolj visoko, linije so precej ravne, zato je preglednost odlična, oblikovanje pa kar dolgočasno. Nič španskega temperamenta, samo stroga nemška urejenost z že iz leona znanimi gumbi in obliko. Osrednji zaslon je velik in dobro odziven, testni avtomobil je imel tudi podlago za brezžično polnjenje mobilcev, a le najbolj pametnih.

Mlinček se je izkazal

Skeptično smo pogledovali proti opisu litrskega turbobencinarja, saj ateca ni majhen avto. Je dovolj močan? V bistvu je, če le niste preveč naloženi in ne pričakujete visokih avtocestnih hitrosti. Ob zmerni vožnji je korektna tudi poraba, ki je na testu znašala 7,4 litra na sto kilometrov. Kljub športnemu rodovniku znamke bi ateca lahko bila malenkost bolj udobna, ker na slabih cestah blaženje ni dovolj mehko. Občutek na volanu je še kar dober; dokler so zahteve v mejah normale, bo večina voznikov zadovoljna.

Manjkajo emocije!

Avtomobilu pravzaprav razen malce trdega vzmetenja nimamo kaj očitati. Manjka le nekaj več emocij, saj je v celoti preveč germanski, zadržan. Germanska je seveda tudi cena, ki je pri testni ateci znašala dobrih 27 tisočakov. Osnovno ateco dobite za približno 7000 evrov manj, a je tudi opreme precej manj.

Plus:

> Uporabnost

> Udobje

Minus:

> Oblika

> Trdo podvozje

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 999 ccm/85 kW, izpust 99 g/km

> Poraba na testu: 7,4 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 183 km/h, 11,0 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 20.720 evrov

> Cena testnega vozila: 27.130 evrov

> Več podatkov: www.seat.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Povej naprej: