Vozi že (skoraj) sam

Dolgo pričakovana četrta generacija trenutno predstavlja sam vrh ponudbe v razredu najprestižnejših limuzin, ki jih kupcem predstavijo pozno jeseni. Že ob začetku prodaje bosta na voljo dve karoserijski izvedbi; klasična, s skupno dolžino 5,17 metra, in A8 L s 13-centimetrskim dodatkom pri medosni razdalji.

Nova Audijeva admiralska ladja lahko parkira sama.
Nova Audijeva admiralska ladja lahko parkira sama. 

Notranjost prinaša ogromno prostora, udobja in napredne tehnologije. Gumbi so preteklost, celotno delovno okolje za voznika je digitalno, veliko nadgradenj je doživela osrednja multimedijska naprava z 10,1-palčnim zaslonom, ki uporabniku omogoča nešteto različnih nastavitev sistemov. Posebno poglavje je precejšen napredek na področju samostojne vožnje. Kot pravijo pri Audiju, so zdaj dosegli tretjo stopnjo, ki v praksi pomeni, da s pritiskom gumba audi AI avtomobil do 60 km/h prevzame oblast nad vožnjo in voznik lahko brez slabe vesti umakne roke z volana. Audi v četrti generaciji ponuja tudi možnost samostojnega parkiranja na parkirno mesto ali v garažo, za kar je zadolžen sistem remote parking pilot. Kupci bodo izbirali med 3.0 TDI z 210 kilovati in 3.0 TFSI s 340 kilovati, tema dvema pa sledita še dva osemvaljnika, 4.0 TDI s 320 kW in 4.0 TFSI s 338 kW, medtem ko bo vrh ponudbe predstavljal W12 motor. Audi A8 bo kupcem na voljo pozno jeseni, po predstavitvi na salonu v Frankfurtu. Na nemškem trgu bo osnovna cena znašala 90.600 evrov, medtem ko bo pri nas najbrž presegla 100.000 evrov.

DG


Najbolj brano