Vozi že (skoraj) sam
Dolgo pričakovana četrta generacija trenutno predstavlja sam vrh ponudbe v razredu najprestižnejših limuzin, ki jih kupcem predstavijo pozno jeseni. Že ob začetku prodaje bosta na voljo dve karoserijski izvedbi; klasična, s skupno dolžino 5,17 metra, in A8 L s 13-centimetrskim dodatkom pri medosni razdalji.
Notranjost prinaša ogromno prostora, udobja in napredne tehnologije. Gumbi so preteklost, celotno delovno okolje za voznika je digitalno, veliko nadgradenj je doživela osrednja multimedijska naprava z 10,1-palčnim zaslonom, ki uporabniku omogoča nešteto različnih nastavitev sistemov. Posebno poglavje je precejšen napredek na področju samostojne vožnje. Kot pravijo pri Audiju, so zdaj dosegli tretjo stopnjo, ki v praksi pomeni, da s pritiskom gumba audi AI avtomobil do 60 km/h prevzame oblast nad vožnjo in voznik lahko brez slabe vesti umakne roke z volana. Audi v četrti generaciji ponuja tudi možnost samostojnega parkiranja na parkirno mesto ali v garažo, za kar je zadolžen sistem remote parking pilot. Kupci bodo izbirali med 3.0 TDI z 210 kilovati in 3.0 TFSI s 340 kilovati, tema dvema pa sledita še dva osemvaljnika, 4.0 TDI s 320 kW in 4.0 TFSI s 338 kW, medtem ko bo vrh ponudbe predstavljal W12 motor. Audi A8 bo kupcem na voljo pozno jeseni, po predstavitvi na salonu v Frankfurtu. Na nemškem trgu bo osnovna cena znašala 90.600 evrov, medtem ko bo pri nas najbrž presegla 100.000 evrov.
DG