Za divje po srcu in s polno denarnico

Drži, zavist je huda reč. Je globalni fenomen, ki pa dobi v tako majhnih državah, kot je naša, pravo moč, saj vsi vse poznamo in seveda vemo, kaj kdo počne. Še posebej taki v velikih, črnih limuzinah z bavarskega konca. Tudi mi smo se za en teden prelevili v tarčo takih in drugačnih govoric in jih zlahka preživeli.

Petica težko razočara.
Petica težko razočara. 

Moram priznati, da se takrat, ko se pogrezneš v vrhunsko usnje sedežev bavarske petice in pritisneš gumb za vžig, prav malo meniš za vse, ki te opazujejo, ko brziš mimo in ugibajo, od kod denar za takšno razkošje. In najbrž se tako počutijo tudi pravi lastniki takih limuzin. Pa naj bo dovolj razpredanja. Teden dni smo se družili z vrhunskim primerkom avtomobilske industrije, ki nam je nudil (skoraj) vse, kar lahko avtomobilska pamet v letu 2017 ponudi najzahtevnejšim kupcem.

Petica, za katero je treba odšteti skoraj sto tisočakov, težko razočara. A bolj kot dodatna oprema za nekaj tisočakov nas je zanimalo tisto, po čemer bavarske limuzine slovijo. To je užitek v vožnji. Petica res ni tako uživaška kot trojka, ampak tudi noče biti. Tudi občutek na volanu ni tako brezkompromisen in res ni pravega razloga, zakaj bi v takšnem avtu sploh moral biti. Je pa samo krmiljenje zelo natančno in že v prvem ovinku se čuti, kako pomaga, da se obračajo vsa štiri kolesa.

Ob vstopu v ovinek ima voznik občutek, da bo avto šel preveč naravnost in začne nezavedno vrteti volan bolj, kot bi bilo potrebno, potem pa takoj ugotovi, da je ostalo še veliko manevrskega prostora. Med dinamično vožnjo se lepo čutijo razlike med različnimi nastavitvami prilagodljivega vzmetenja, torej se avtomobil v resnici obnaša malo drugače in niso samo merilniki drugače obarvani.

Osemvaljni motor s 340 konjički se malce oglasi le pri zagonu, nato ga skoraj ni slišati. Počne pa lahko vse, kar si voznik zaželi in avtomobil lahko bliskovito požene krepko čez vse zakonske in razumne omejitve. Vse ostalo je stvar prestiža in ocene, koliko vam pomeni avtomobil. Mi smo teden dni uživali, večina pa lahko sanja, da bo jutri vendarle zadela ta nedosegljivi jackpot ...

Avtomobil v številkah

> Motor: turbobencinski 2998 ccm/250 kW, izpust 140 g/km.

> Poraba na testu: 9,5 litra na 100 km.

> Hitrost in pospešek: 250 km/h, 5,1 sekunde do 100 km/h.

> Cena osnovnega modela: 51.950 €.

> Cena testnega vozila: 99.151 €.

> Več podatkov: www.bmw.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano