Za skavte in tabornike

Pri škodi so fabio vsaj navidez približali svetu makadama in nezahtevnih kolovozov. Škoda fabia je v različici scoutline dobila plastične zaščitne dodatke v črno-srebrni barvni kombinaciji, ki na makadamskih in podobnih poteh ščitijo pločevino pred udarci.

Fabia, opremljena za slabe podlage, je v kombinaciji z modro 
barvo prav imenitna.
Fabia, opremljena za slabe podlage, je v kombinaciji z modro barvo prav imenitna. 

Pod grobo elegantnim videzom se skriva povsem običajna škoda fabia combi, kar je precej dobra popotnica predvsem za vsakdanjo uporabo. Avtomobil je za svoj razred zelo prostoren, vsaj ko gre za povprečne postave ljudi, zavoljo enega od največjih prtljažnikov med tekmeci pa omogoča tudi prevoz zares veliko prtljage. Zaradi posebnih predalov ob bokih je mogoče prtljago še uporabno razporedili, kar prepreči neprijetne premike po dnu prtljažnika.

Voznikov delovni prostor kmalu osvoji z ergonomijo in preglednostjo ter velikim barvnim zaslonom za upravljanje avtomobilskega računalnika in informacijsko-razvedrilnih pripomočkov. Meniji za upravljanje so zelo intuitivno in smiselno razporejeni, res pa je tudi, da dostop do nekaterih podatkov in funkcij zahteva kar precej brskanja po menijih, ki lahko vzame nekaj časa. Podvozje je precej mehko, zato se je treba med vožnjo navaditi na nekaj nagibanja, sicer pa kljub razmeroma kratki medosni razdalji, ki seveda izhaja iz razrednega položaja avtomobila, dobro opravi s podlago, tudi ko vozimo po bolj grobih makadamskih poteh z veliko prečnimi neravninami in luknjami.

Na prvi pogled se zdi, da bi slabost testne fabie combi scoutline lahko bil njen motor, šibkejši 66-kilovatni bencinski motor 1.2 TSI. Na papirju ponuja precej manj moči od močnejšega 81-kilovatnega, a se je kljub drugačnim pričakovanjem kmalu izkazal za več kot doraslega avtomobilu in precej živahnega tudi tedaj, ko je moral premagovati strme gorske serpentine.

Pogrešali smo le šesto prestavo pri sicer odličnem menjalniku. Tako bi se mogoče še nekoliko zmanjšala poraba goriva, pa tudi hrupa bi bilo manj. Na koncu lahko sklenemo, da gre za zelo vsestransko uporaben avtomobil, ki lahko dobro opravlja vlogo drugega ali celo prvega družinskega avtomobila.

Besedilo in foto: DARIJAN GORELA


Najbolj brano