Živo srebro

Kako iz navadnega, a razreda narediti skoraj kultni avto? Tako, da mu dodaš seksi zadek. Vse ostalo je preverjena Mercedesova tehnologija in občutek zanesljivosti, ki je enak tako v najmanjšem a kot v največji limuzini. Mercedes cla je preprosto frajerski in frajerjem je tudi namenjen. Pa frajerkam tudi, seveda!

Obleka naredi človeka, oblika pa avtomobil.
Obleka naredi človeka, oblika pa avtomobil.  

Redni bralci te rubrike ste najbrž že večkrat opazili, kako ob vsaki priliki vztrajno hvalimo svinčnik in računalniško miško našega Roberta Lešnika, ki že nekaj let skrbi za zunanjo podobo Mercedesovih limuzin. Lešnik je prerodil znamko in prav oblika daje mercedesom tisto prednost pred prav tako dobro, a oblikovno dolgočasnejšo konkurenco. Po zadnji prenovi se cla lahko pohvali z nekaj sodobnimi pripomočki, a znotraj, predvsem pri gumbih za upravljanje klimatske naprave, se že kažejo leta, nekako nesmiseln je tisti del od šob za ventilacijo navzdol. Morda ne bi škodilo, če bi Lešniku dovolili kaj narisati tudi v notranjosti.

Cena opravičuje sredstva ...

Pikolovski pa smo zato, ker ta srebrni lepotec na koncu koncev in na koncu seznama dodatne opreme, sploh ni tako poceni. Vse to, kar vidite, pri Mercedesu vrednotijo na dobrih 53 tisočakov. Denar ni problem? No, potem pa berite naprej. Navdušila me ni le oblika, ampak tudi vozne lastnosti. Sedeži so odlični, ergonomija tudi, konjev ima skoraj kot Kobilarna Lipica, menjalnik pa ima sedem prestav. Vse skupaj je videti in tudi čutiti odlično, le tisti na zadnji klopi bodo malo manj navdušeni, saj prostora ni veliko.

Komu je namenjen?

V takem avtu vidim vsakega, ki nima težav z bolečinami v križu, se večinoma vozi sam ali v dvoje, med kršenjem cestno-prometnih predpisov sanja o nemških avtocestah, med iskanjem hitrih ovinkov pa benti čez počasne italijanske upokojence. In je seveda ljubitelj kupejevskih limuzin, ki ga, polno “naložene”, stanejo več kot 50.000 evrov. Ob tem pa se tolaži z dejstvom, da je lahko večji mercedes cls dvakrat dražji. Aja, pozabil sem napisati, da je poraba goriva zelo ugodna! Pa vas res zanima poraba?!

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 2143 ccm/130 kW, izpust 111 g/km

> Poraba na testu: 6,7 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 232 km/h, v 7,7 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 36.450 evrov

> Cena testnega vozila: 53.463 evrov

> Več podatkov: www.mercedes-benz.si

Besedilo in foto:

DARJAN GORELA


Najbolj brano