Koprčan v manj kot enem dnevu dosegel cilj na Kickstarterju

Koprčan Marko Grgurovič je s skupino mednarodnih razvijalcev na platformi za množično financiranje Kickstarter predstavil računalniško igro, poimenovano Mordhau, in že v enem dnevu dosegel zastavljeni cilj - 80.000 dolarjev. Kampanja traja do 7. aprila, števec se je trenutno ustavil pri 103.000 dolarjih.

Avtor računalniške igre Mordhau Marko Grgurovič Foto: Vir: Facebook Marko Grgurovič
Avtor računalniške igre Mordhau Marko Grgurovič Foto: Vir: Facebook Marko Grgurovič

KOPER > “Igro sem začel razvijati januarja 2014, po treh mesecih se mi je pridružil kolega iz Avstrije, sicer 3D oblikovalec. Po letu in pol sva zbrala okrog sebe že kar obsežno spletno skupnost,” je povedal Grgurovič. Naslednji cilj je bil višja vizualna kakovost in povečanje ekipe na deset sodelavcev. Ti, združeni pod imenom Triternion, prihajajo iz Španije, Poljske, Avstrije Nemčije, Švedske, Kanade in seveda Slovenije. “Potrebni so bili namreč različni profili, saj je za razvoj igre potrebno poskrbeti za programiranje, 3D oblikovanje, 3D animiranje, zvočno podlago, glasbeno podlago in veliko drugega. Nujne so izkušnje, a tudi pripravljenost, da se naučiš kaj novega, če določenega znanja v ekipi še ni,” je dodal Grgurovič, ki je najprej začel kot programer, nato se je priučil še 3D animacije in zvočne animacije. Člani ekipe so se spoznali med igranjem spletnih računalniških iger, kot sta Mount and Blade in Chivalry. Že pred tremi leti pa so začeli počasi graditi mrežo podpornikov v igričarskih spletnih krogih, ki so danes predvsem zaslužni za skorajda hipen uspeh na Kickstarterju. Mordhau je trenutno tudi najbolj popularna računalniška igra na Kickstarterju.

Za podobne igre velika ameriška igričarska podjetja porabijo na milijone dolarjev, ekipi Mordhau pa je to uspelo z veliko manj denarja. Kako? “Tri leta smo delali povsem zastonj. Pripravili smo že delujoč projekt. Denar s Kickstarterja pa bo šel predvsem za kritje birokratskih stroškov, kot so stroški za odprtje podjetja, zakup licenc in podobno,” odgovarja Grgurovič. Opazili so jih tudi nekateri tuji pomembni igričarski akterji, a kot pravi Grgurovič, želijo ohraniti svojo popolno samostojnost in neodvisnost (svojo igro bodo tržili na platformi Steam).

Avtor računalniške igre Marko Grgurovič je doktorski študent računalništva in informatike ter asistent na Univerzi na Primorskem Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije (Famnit), z računalniškimi igrami in programiranjem pa se ukvarja že od otroštva. V tekočem študijskem letu izvaja vaje pri predmetu Razvoj iger.

Trenutno je razvoj igre predviden le za Windows operacijski sistem, načrtujejo pa tudi različice za ostale operacijske sisteme. Igra naj bi bila po uspehu na Kickstarterju na voljo naslednje leto.

Mordhau je računalniška igra, pri kateri lahko sodeluje vse do 64 igralcev. Na natančno izrisanih pokrajinah so možni tako dvoboji z meči kot veliki odprti spopadi med pehotami in konjenicami, vsak igralec pa si seveda najprej ustvari bojevnika po svojem okusu: izbere lahko telesno strukturo, izgled, opremo, orožje in bojne stroje ter vse, kar spada zraven. Cilj tako zastavljene igre je vsem omogočiti celovitejšo sliko srednjeveškega bojevanja.

BILJANA PAVLOVIĆ


Najbolj brano