Več kot modni dodatek

Podjetje Snapchat, ki se po novem imenuje Snap Inc, je za uporabnike svoje spletne storitve, ki je priljubljena zlasti med mladimi, razvilo nadvse zanimiva pametna očala, opremljena s kakovostno spletno kamero.

Uporabniki aplikacije snapchat bodo svoje video posnetke 
po novem lahko ustvarjali kar s pomočjo modnih sončnih 
očal.
Uporabniki aplikacije snapchat bodo svoje video posnetke po novem lahko ustvarjali kar s pomočjo modnih sončnih očal. 

Kamera na očalih snapchat spectacles se prek brezžične povezave wi-fi ali prek bluetootha lahko poveže z mobilnim telefonom in zajame videoposnetke z zornim kotom 115 stopinj. Snemanje sprožite s pritiskom na gumb na stranici očal in se samodejno preneha po desetih sekundah. Vajo lahko s ponovnim pritiskom na gumb ponovite še dvakrat in tako posnamete do 30 sekund dolg video. Lučka, ki se prižge na očalih, mimoidočega, ki se znajde v vašem vidnem polju, opozori, da snemate. Novost bo sprva na voljo le v ZDA, in sicer v treh modnih barvah - modri, rdeči in črni. Če jo bodo kupci “zagrabili”, bo prej ali slej na voljo tudi v Evropi, njena maloprodajna cena pa naj bi se gibala okrog 130 evrov.

Posnetki, ki jih ujamete z očali, se samodejno shranijo med vaše snapchat spomine. In zakaj bi sploh snemali z očali, ne pa, kot običajno, s telefonom? Direktor Snapchata, 26-letni Evan Spiegel, je prednost svojega prvega pametnega pripomočka ponazoril kar z osebno izkušnjo, ko je lani v družbi svoje zaročenke, supermodela Mirande Kerr, med počitnicami testiral prototip očal. “Sprehajala sva se po gozdu in uživala v pogledu na čudovita drevesa. Ko sem si doma ogledal posnetke, je bilo kot bi pogledal v svoj lastni spomin in tisto doživetje ponovno izkusil.”

ID


Najbolj brano