Več kot modni dodatek
Smeri razvoja
07. 10. 2016, 19.00
, posodobljeno: 03. 11. 2017, 12.54
Podjetje Snapchat, ki se po novem imenuje Snap Inc, je za uporabnike svoje spletne storitve, ki je priljubljena zlasti med mladimi, razvilo nadvse zanimiva pametna očala, opremljena s kakovostno spletno kamero.
Kamera na očalih snapchat spectacles se prek brezžične povezave wi-fi ali prek bluetootha lahko poveže z mobilnim telefonom in zajame videoposnetke z zornim kotom 115 stopinj. Snemanje sprožite s pritiskom na gumb na stranici očal in se samodejno preneha po desetih sekundah. Vajo lahko s ponovnim pritiskom na gumb ponovite še dvakrat in tako posnamete do 30 sekund dolg video. Lučka, ki se prižge na očalih, mimoidočega, ki se znajde v vašem vidnem polju, opozori, da snemate. Novost bo sprva na voljo le v ZDA, in sicer v treh modnih barvah - modri, rdeči in črni. Če jo bodo kupci “zagrabili”, bo prej ali slej na voljo tudi v Evropi, njena maloprodajna cena pa naj bi se gibala okrog 130 evrov.
Posnetki, ki jih ujamete z očali, se samodejno shranijo med vaše snapchat spomine. In zakaj bi sploh snemali z očali, ne pa, kot običajno, s telefonom? Direktor Snapchata, 26-letni Evan Spiegel, je prednost svojega prvega pametnega pripomočka ponazoril kar z osebno izkušnjo, ko je lani v družbi svoje zaročenke, supermodela Mirande Kerr, med počitnicami testiral prototip očal. “Sprehajala sva se po gozdu in uživala v pogledu na čudovita drevesa. Ko sem si doma ogledal posnetke, je bilo kot bi pogledal v svoj lastni spomin in tisto doživetje ponovno izkusil.”
ID