• Najboljša primorska smučarka se v zimo podaja z uglednimi 
partnerji: z leve njen zastopnik, nekdanji vrhunski smučar 
Jure Košir, Ana Bucik,  direktor Lisce Goran Kodelja in 
promocijski plakat primorske ambasadorke omenjenega 
podjetja.
    Najboljša primorska smučarka se v zimo podaja z uglednimi partnerji: z leve njen zastopnik, nekdanji vrhunski smučar Jure Košir, Ana Bucik, direktor Lisce Goran Kodelja in promocijski plakat primorske ambasadorke omenjenega podjetja.
    Foto: Igor Mušič
  • Del predstavitve Liscine ambasadorke Ane Bucik je bil tudi 
plesni nastop.
    Del predstavitve Liscine ambasadorke Ane Bucik je bil tudi plesni nastop.
    Foto: Igor Mušič
  • Takole je Ana Bucik v Liscini trgovini v ljubljanskem Cityparku 
predstavljala  novo kolekcijo.
    Takole je Ana Bucik v Liscini trgovini v ljubljanskem Cityparku predstavljala novo kolekcijo.
    Foto: Igor Mušič

Ana Bucik ambasadorka Lisce

sreda, 27. september 2017, 17:25

Danes je najboljša primorska smučarka, Novogoričanka Ana Bucik, sicer sedma z minulega članskega SP, v Ljubljani naredila nov korak. Postala je ambasadorka konfekcijskega podjetja Lisca, ki ga vodi Goran Kodelja iz Vipave.

LJUBLJANA > Korak z alpskih smuči na modne steze je bil za alpsko smučarko SK Gorice hiter in dolg obenem. Še pred nekaj dnevi je Ana Bucik trenirala na snegu skrajnega juga Argentine, danes pa je že kot ambasadorka konfekcijskega podjetja Lisca iz Sevnice sredi ljubljanskega City parka predstavljala njegovo kolekcijo, pa tudi svoje načrte. Največje zasluge za ta korak, ki bo Ani prinesel nekaj zelo potrebnega denarja, ima Goran Kodelja iz Vipave, ki je že trinajst let generalni direktor podjetja Lisca, pomagal pa je tudi Anin zastopnik za območje Slovenije, nekdanji vrhunski alpski smučar Jure Košir.

Vedno nasmejana in simpatična sedma slalomistka sveta, se sicer ni sprehodila v spodnjem perilu, kar je glavni del ponudbe Lisce, je pa v trgovini tega podjetja v Cityparku in pred njo predstavljala izdelke svojega novega pokrovitelja, katerega ambasadorka je, in odgovarjala na številna vprašanja.

V novi zimski sezoni bomo Anin korak v svet mode opazili zaradi njene nove rdeče čelade z napisom Lisca. Tako smučarka kot podjetje si od sodelovanja obetata veliko.

“Sponzorstvo je področje, brez katerega v vrhunskem športu ne bi šlo, ker ne bi imeli dovolj denarja za kakovosten trening. V veliko čast mi je, da lahko sodelujem z enim od najuspešnejših slovenskih podjetij, v vsakdanjem življenju pa že preizkušam tudi Liscino perilo. V njem se odlično počutim in sem zelo vesela, da ga lahko predstavljam,” je povedala Ana, ki je predstavljala razstavljeno kolekcijo, za manekensko predstavitev pa se ni odločila.

Direktor Lisce Goran Kodelja je dodal: “Smučanje je eden najpopularnejših slovenskih športov. Dozorel je čas, da se tu preizkusimo. Ana je ambiciozna in odlična športnica, dobra študentka, je simpatična in manekenskega izgleda. Zato smo jo izbrali za našo ambasadorko. Lisca bo v sodelovanju z Ano ob pomoči naših logotipov, ki jih bo predstavljala, bolj prepoznavna v vseh državah, ki televizijsko prenašajo alpsko smučanje, še posebej, ker si kmalu obetamo njene nove vrhunske rezultate. Trgi smučarskih držav so naši glavni trgi. Ana je pri manekenstvu nekoliko zadržana, če pa bo športni karieri želela dodati manekensko kariero, ji bodo vrata v Lisci vedno odprta. Mi ob perilu proizvajamo tudi kopalke. Če bi Ano v naslednji sezoni pregovorili, da bi naredili serijo njenih fotografij v kopalkah s smučmi za smučanje na vodi in če bi nato postavili plakate s temi motivi v Sloveniji in Avstriji, bi bila to lepa promocija.”

IGOR MUŠIČ


Povej naprej: