Dekleta več ur stala v vrsti za pajkice

Gospodarsko razstavišče v Ljubljani te dni poka po šivih. Pa ne zaradi privlačne razstave, koncerta ali knjižnega sejma. V dvorani Jurček je namreč primorska spletna vplivnica, fitnes trenerka in podjetnica Petra Parovel odprla pop-up trgovino z izdelki znamke SWY, pred katero se je te dni vila dolga, tudi do 500 metrov dolga vrsta.

Vrsta, ki se je vila pred Gospodarskim razstaviščem, je bila daljša 
od 500 metrov. Foto: Instagram/Petra Parovel
Vrsta, ki se je vila pred Gospodarskim razstaviščem, je bila daljša od 500 metrov. Foto: Instagram/Petra Parovel

LJUBLJANA > Ena najpopularnejših športnih znamk pri nas, SWY, ki jo vodi Petra Parovel in ki svoje izdelke povečini prodaja samo prek spleta, je pop up-trgovino odprla že drugo leto zapored. Tako kot lansko leto, se je vrsta pred steklenim paviljonom ljubljanskega Gospodarskega razstavišča vila vse od jutra do večera. Dekleta (in celo nekaj fantov) so na priložnost, da pokukajo v pop-up trgovino in kupijo oblačila čakale več ur.

Čeravno je bila glede na prejšnje dogodke s pop-up trgovinami tolikšna gneča pričakovana, pa preseneča podatek, da je tudi drugi in tretji dan odprtja trgovine v Ljubljani stala podobno dolga vrsta.

Številni mimoidoči se sprašujejo, kakšen je razlog, da se (predvsem) mladi zbirajo v dolgih vrstah, če pa lahko izdelke naročijo tudi prek spleta. Ključni razlog za ta pojav tiči v izjemnih popopustih, ki se lahko zavihtijo tudi do 50 odstotkov na zadnje kose. Poleg tega pa obiskovalci že pred vstopom dobijo letake, ki omogočajo do 15 odstotkov popusta, pri nekaterih artiklih pa celo akcijo 1+1.

Po lanskem precejšnjem navalnem obisku trgovine v BTC-ju je Petra Parovel napovedala, da so se letos še bolje pripravili, vendar se zdi, da tudi ta lokacija ni dovolj velika za vse obiskovalce. Na svojem Instagram profilu je zapisala, da so se na dogodek skupaj z ekipo, ki šteje že 17 članov, pripravljali več kot mesec dni.


Najbolj brano